söndag 2 oktober 2011

Stöd till Rosa bandet

Då har vi gått in i oktober månad en månad som belyser kampen mot bröstcancer. Varje år lämnar jag ett bidrag till Rosa Bandet, detta gjorde jag även innan min egen mamma fick bröstcancer. Nu fyra år efter att hon fick sin diagons är jag ännu mer medveten om att dessa bidrag gör stor nytta. Både i att hon fått en bra vård och om vårdnad men också till att forskningen framåt.

I år har jag via  evas matkasse startat en kampanj för att bidra med ytterligare meddel till Rosa Bandet 2011, men jag behöver din hjälp! Genom att gå in på Cancerfondens websida så kan du hjälpa till att bidra till ännubättre stöd för alla bröstcancer drabbade.

Mer information finner om bröstcancer samt om hur du hjälper evas matkasse att lämna ett bidrag hittar du här  här. Hjälp evas matkasse att hjälpa!.  



Hjälp evas matkasse att stödja Rosa Bandet 2011

Tack för ditt bidrag!
Kram och var rädda om varandra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar