lördag 29 oktober 2011

Smågodis

Jag är barnsligt förtjust i smågodis, colanappar, nappar, sura flaskor, hallon/lakritsdöskallar ja jag kan rabbla långa rader. Äter mer än tio bitar och ibland många fler än tio bitar. Kladd i munnen och blä till följd av allt godis. Och vet ni jag äter inte godis bara på lördagen OCH jag håller mig inte ens bara till fredagsmyset... Det spelar inte heller någon roll att jag vet att det inte är nyttigt eller att det inte är gott efter 10 bitar. Vilken bekännelse det blev idag då ;-)

Men i kväll tänker jag prova på något annat. Har hittat ett spännande recept på egna chips. Dessa ska jag teste efter att vi kommit hem från handbollsmatchen som vi snart ska cykla ner och titta på!

Önskar alla en fortsatt trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar