torsdag 29 september 2011

"Steg-för-steg-guide: Så här gör du för att skydda privatlivet på Facebook"

Som en flitig användare av Facebook funderar jag ibland på hur allt som finns där om mig, som privatpersom och som evas matkasse finns kvar och hur det används. Speciellt så funderar jag nu när FB har förändrats väldigt mycket och många "goda råd" cirkulerar.

Nu kan evas matkasse ge tips från Nanok Bie på Sveriges Telivision/Rapport. Jag tänker läsa igenom tipsen ordentligt och se vilka förändringar jag vill göra i mina egna inställningar. Ja, idag var det inte några mattankar i min blogg ;-) utan idag blev det tankar från mig som privatperson/företagare utifrån en annan del av mitt liv ;-)



Läs Nanok Bies tips genom att klicka här!


Ha en riktigt bra dag där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar