onsdag 14 september 2011

Smaksatt julskinka, VAD är detta???

Ridderheim lanserar nu en smaksatt julskinka, honung, kanel, senap och vanilj




Ridderheims lanserar Sveriges första smaksatta julskinka med  smak av honung, kanel och vanilj


 – På Ridderheims är vår ambition att verka som en matinspiratör och hela tiden överraska med nya spännande produkter och smaker. Det är Julskinka Limited Edition 2011ett bevis på. Här har vi tagit en traditionell produkt, vidareutvecklat den och skapat en julskinka som inte liknar någon annan, säger Mikael Lith kategorichef för chark på Ridderheims & Falbygdens


TACK men NEJ TACK! blir min spontana kommentar. Själv föredrar jag att till lucia lägga min färska skinka i saltlake för att till jul endast tillsätta senap, ägg och ströbröd när jag bakar den i ugnen. OK, ska erkänna de senaste åren har jag dock inte lagt den i saltlake själv, även om det är det jag föredrar.

Jahaja då har vi snart julen här, härligt ;-)





  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar