måndag 16 juli 2012

Tack för mig!

Jag har nu bestämt mig för att anta nya utmaningar. Jag vill därför tacka er alla 
för tiden som varit och för förtroendet jag fått att servera er middagar! Jag 
rekommenderar varm Bra Mat Hemma och hoppas att ni alla vill prova någon 
av deras olika kassar. Läs mer om det generösa erbjudandet nedan. 

evas matkasses blogg kommer att upphöra men jag kommer även i 
fortsättningen att blogga om mat, dryck och recept. Recepten som idag finns här
på sidan kommer jag att lägga upp på den nya bloggen. Ber att få återkommer 
med namn och adress när den nya sida är klar. 

Varmt tack till alla kunder, vänner och min kära familj som funnits med under 
tiden med evas matkasse! Utan er hade det inte fungerat! Nu lämnar jag med
varm hand över till Karin och hennes team på Bra Mat Hemma och önskar dem 
lycka till! 



www.bramathemma.se
Kom ihåg att uppge SMAKA när du gör din nya beställning!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar